Tilaus asennuksella toimitusehdot

Ehdot:

1. Tarjous oviin ja ikkunoihin asennettuna

1. Oikeellisen asennustarjouksen saaminen edellyttää Pihla-asiantuntijan tapaamista kohteessa. 2. Tapaaminen on asiakkaalle veloitukseton. 3. Asiakas antaa Pihlalle Telemarkkinointiluvan tapaamisen sopimista varten. 1. Telemarkkinointilupa voidaan perua milloin tahansa GDPR:n ehtojen mukaisesti. 4. Tarjouspyynnön yhteydessä tilaajan tulee ilmoittaa nimi, toimitusosoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero. Annetut asiakastiedot ovat luottamuksellisia. 5. Tarjouspyyntö asennettuna ei sido asiakasta tilaamaan tuotteita asennettuna.

2. Sopimus tilaajan ja Pihlan / Pihla-asiantuntijan(* välillä

1. Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. 2. Tilaus asennettuna tehdään Pihla-asiantuntijan kanssa tapaamisen yhteydessä. Kauppasopimus astuu voimaan kun sopimus on allekirjoitettu tai toimitettu sähköisesti asiakkaan tiedoksi.

3. Hinnat

1. Verkkokaupassa laskettavat hinnat koskevat asiakkaan määrittämiä tuotteita niillä valinnoilla ja varusteilla jota verkkokaupassa on tehty. Sisällön muuttuessa tuotteiden hintaan voi tulla muutoksia. 2. Tilaukseen lisätään toimituskulut. Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja tilavuuden mukaan ja kulu näkyy tilausvaiheessa verkkokaupan yhteenvetosivulla. Tapaamisen yhteydessä tehtävät muutokset voivat vaikuttaa myös kuljetuksen kustannuksiin. 3. Mikäli toimitusosoite sijaitsee Lapissa tai saaristossa, on toimitustapa ja siihen liittyvät kulut sovittava erikseen. 4. Asennuksen sisältö sekä tarkka hinta määräytyy kohteen mukaan ja se annetaan tapaamisen yhteydessä.

4. Toimitus

1. Toimitusaika on pääsääntöisesti 4-6 viikkoa tilauksesta, riippuen Pihlan tehtaan kuormituksesta. Pihla pitää oikeuden valmistaa tuotteet myös aiemmin kuin vahvistettuna viikkona. Toimitusviikko tarkoittaa sitä viikkoa, jolloin tuotteet lastataan tehtaalla. Ostettaessa myös asennus verkkokaupasta, on asennuksen toteutusaika + 2 viikkoa tuotteiden toimitusajan päälle. Toimitus ja asennusaika vahvistetaan mittakäynnin yhteydessä 2. Toimitus tapahtuu Manner-Suomessa välille Hanko – Napapiiri painorajoittamattomille ja kuorma-autolla ajettavan tien varteen. Mahdolliseen tilapäiseen painorajoituksen ylittämiseen asiakkaan kuuluu kysyä poikkeuslupaa paikalliselta tiemestarilta. Muille alueille toimitus sovitaan tehtaan kanssa tapauskohtaisesti. Toimitusehto on Autossa toimitusosoitteessa (DAP Incoterms 2010). Saaristo- ja Napapiirin pohjoispuolisten toimituksien hinta määritellään tapauskohtaisesti. 3. Kuljetusliike sopii tilaajan kanssa jakelun tarkasta aikataulusta puhelimitse

5. Maksutavat

1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen: a) Rahoitus. b) Lasku.

6. Peruutusoikeus

1. Pihla tekee tilaajan tilaamat tuotteet mittatilaustyönä tilauksen mukaisesti, joten tilausvahvistuksen toimittamisen jälkeen tilaukselle ei ole peruuttamisoikeutta.

7. Toimituksen vastaanottaminen

1. Ennen kuin toimitus kuitataan vastaanotetuksi, on tarkistettava pakkaus päällisin puolin kuljetusvaurioiden varalta. Jos pakkauksen muovikalvon havaitaan vaurioituneen, on tarkistettava ovatko tuotteet vaurioituneet. Jos tuotteet ovat vaurioituneet, vaurio on kirjattava rahtikirjaan. Pihla suosittelee myös vaurion valokuvaamista. Mahdollisen vaurioilmoitukset tulee lähettää sähköpostitse Pihla-asiantuntijalle.

8. Reklamaatio

1. Mikäli tilaajalle on toimitettu väärä tai virheellinen tuote, kuuluu siitä ilmoittaa välittömästi, kuitenkin viimeistään 7 pv sisällä sähköpostitse Pihla-asiantuntijalle.

9. Takuu

1. Pihla-tuotteiden tarkat takuuajat ja -ehdot löytyvät verkosta https://www.pihla.fi/suunnittelijoille/materiaalipankki/ 2. Myyjän vastuu ei ulotu virheisiin, jotka ovat aiheutuneet tavanomaisesta kulumisesta tai ostajan tuottamuksesta. 3. Takuu on voimassa Suomessa RYHTin mukaisesti. Vientikohteiden korvaava tuote toimitetaan Suomeen. Työmaakorjauksia ei tehdä Suomen rajojen ulkopuolelle.

10. Ylivoimainen este (Force majeure)

1. Pihla / Pihla-asiantuntija ei vastaa tilauksen toimituksen estymisestä, vaikeutumisesta tai myöhästymisestä Pihlan / Pihla-asiantuntijan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- ja tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta.

11. Erimielisyydet

1. Erimielisyydet tilaajan ja Pihlan / Pihla-asiantuntijan välillä pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvottelemalla. Mikäli tämä ei onnistu, tilaaja voi ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan, joka voi sovitella riitaa, Mikäli tämäkään ei onnistu tilaaja – ei Pihla / Pihla-asiantuntija – voi viedä asian kuluttajariitalautakuntaan. Lautakuntakäsittely on molemmille osapuolille maksuton. Jos riita päätyy tuomioistuimeen, se käsitellään Pihlan / Pihla-asiantuntijan kotipaikan käräjäoikeudessa.

(* Pihla ja Valtuutettu Pihla-asiantuntija tekevät yhteistyötä asennettuna ostetussa verkkokauppatilauksessa siten, että Pihla-asiantuntija huolehtii tuotteiden lopullisesta mittauksesta mittavastuineen, mahdollisesti tarvittavasta rahoitussopimuksesta sekä asennuksesta ja lopuksi Pihla-asiantuntija laskuttaa sekä tuotteet että asennuksen yhdellä laskulla maksukäytännön mukaisesti.

Palaa ostoskoriin oikean yläreunan ostoskori-kuvakkeesta.